Raindor Hills Frpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Chat
Video
Fajok, kasztok Promovidpic_www.kepfeltoltes.hu_

Kiemelt oldalak
Ha kiemelt társoldalunk szeretnél lenni, jelentkezz az interaktív résznél vagy írj a chatbe.

Oldalad neveOldalad neveOldalad neveOldalad neveOldalad neveOldalad neveOldalad neveOldalad neveOldalad neve

 

 Fajok, kasztok

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Miss Raindor
Admin
Miss Raindor


Hozzászólások száma : 57
Csatlakozott : 2014. Jan. 04.
Kor : 52
Tartózkodási hely : Raindor City

Fajok, kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Fajok, kasztok   Fajok, kasztok EmptyVas. Jan. 19, 2014 8:02 am

A játékban játszható fajok

A következő fajok közül lehet választani:

1. Ember
- vadász
- FBI ügynök, különleges ügynök
- hétköznapi foglalkozású ember
- vadászinformátor
-stb.

2. Boszorkány
- fehér mágia
- fekete mágia
- zöld mágia (semleges)

3. Démon

4. Angyal  

5. Vámpír

6. Különleges képességű "gyermek"
- (Azazel nevű démon által, démonvér folyik az ereiben)


Ember:
A normál, hétköznapi foglalkozás emberek kerülnek ebbe a csoportba. Ilyen például egy bártulajdonos, FBI ügynök vagy cégvezető.
A karaktered ezen belül lehet vadász, különleges képességű ember.
Különleges képességű embernek csak egy képessége lehet, az előtörténetben pedig fel kell tüntetni, miként tett szert erre a képességre. Pl alku árán, vagy netán démonvér csörgedezik az ereiben.
Persze vadászként is lehet különleges képessége, mint pl Sam Winchesternek.


Démon:
Minden démon rendelkezik telekinetikus erővel, ennek segítségével tudja pl az embereket a falhoz vagdosni. Képes megszállni az embereket. De arra ügyelni kell, hogy milyen embert száll meg, milyen erősségű démon. Általánosságban fekete szemű démonokról beszélhetünk, akik nem rendelkeznek olyan nagy erővel, mint más démonok. Az előtörténetben tüntesd fel, hogy a választott démon milyen erősségű. Ha egy fekete szemű démonnál erősebb karaktert szeretnél alkotni, kérlek szólj előre.


Boszorkány:
A boszorkány lehet jó, rossz, vagy semleges. Természetfeletti képességekkel rendelkeznek. A karakterednek egy vagy kettő különleges képessége lehet, de kezdetben ezek nem olyan erősek.
A jó boszorkányok fehér mágiát használnak, akik a démonok, vámpírok stb ellen harcolnak.
A rossz boszorkányok fekete mágiával élnek, többnyire egy-egy démon szolgálatában állnak.
A semleges boszorkányok mind a fekete, mind a fehér mágiát alkalmazzák, de csak akkor, ha ezt nagyon szükségesnek tartják. Pl. ha megtámadja őket egy démon. Képességeiket legtöbbször olyan dolgokra használják, amikre szükségük van a hétköznapi életben. Pl. takarításra, főzésre, a rágcsálók kikergetésére a házból stb.


Vámpír: Az egyik legősibb legenda az élőhalottak létezése, akik vérrel táplálkozva tudják fönntartani magukat. Rengeteg féle leírás létezik róla: 1897-ben Bram Stoker, ír szerző tollából született Drakula regény alapján a vámpíroknak vértelen ajkú, holtsápadt, beesett arcú külsejük van, más leírások szerint a vámpírok ellenállhatatlan vonzerővel rendelkező csábítók, akik magukhoz csalogatják az áldozatot, majd kiszívják a vérét. Ám abban minden vámpírról szóló írás, film egyetért, hogy a napfény más hatással van rájuk, mint az emberekre. De a hiedelmekkel ellentétben a nap nem pusztítja el őket, csak leégnek tőle, ezért nem szeretik. Legtöbbször éjszaka támadnak. Bár vannak olyan vérszívók is, akik lemondtak az emberi vérről és próbálnak békésen élni, állatok vérével táplálkozva.

Vérfarkas: Az emberfarkas vagy farkasember (a népszerű filmekben vérfarkas) olyan ember, akit átok farkassá változtatott. Ilyenkor emberi mivoltából kivetkőzve viselkedik. A farkasember legendája az emberiség egyik legősibb és legismertebb mítosza. A farkasemberekről szóló, alakváltó történeteket megtaláljuk mindenhol, ahol a világon írott történelem létezik. Elemeiben a sámánizmus idejére hajlik vissza, ugyanis a sámánok is képesek voltak állat alakját felvenni. Ennek egy fajtája, az algonkin indiánok vérfarkas-szerű legendája, a Wendigo. A vérfarkas valójában egy emberi lény, mely egy korábban kapott vérfarkas általi harapástól minden teliholdkor átváltozik: fogai hegyesebbek lesznek, karmai megnőnek, és fizikai ereje is sokszorosára változik. Ilyenkor az átváltozott ura önmagának, valószínűleg amikor magánál van, akkor sem tudja, milyen vérszomjas szörnyeteg is képes lenni. Eme lény valószínűleg kapcsolatban áll az alakváltókkal, testfelépítésük sokban egyezik. A vérfarkast csak az étvágya hajtja, áldozatai leginkább emberek.
Fegyver ellene: elpusztítani pedig ezüst tárgyakkal, például ezüst lövedékkel lehet megölni.

Angyal: Az angyalok Isten harcosai, a menny katonái. Valójában nem olyan békések, mint amilyennek sokan gondolják őket, hiszen ők katonák. Vannak bosszúálló angyalok. A keresztény Bibliában az angyalokat erősnek és rettegettnek ábrázolják, bölcselkedéssel megáldva, szentek, de nem hibátlanok. Ezeket a bosszúálló angyalokat Isten azért alkalmazza, hogy megbüntesse vele a bűnös embereket. Képesek visszaküldeni az embereket az időben, puszta kézzel elpusztítani a démonokat, hirtelen eltűnni, majd felbukkanni egy másik helyen. A sebeik begyógyulnak, visszahozhatják az embereket a halálból, illetve a pokolból. Az arkangyalok a menny leghatalmasabb erői, minden próféta vállán ott csücsül egy, és ha ezt a prófétát veszély fenyegeti, azonnal elpusztítja azt a lény. Az angyaloknak nincsenek érzéseik.


Alakváltók: Az alakváltó bármilyen ember alakját fel tudja venni. Ha különböző személyeket másol le, be tudnak lépni az emberek gondolataiba, emlékeibe. Az alakváltókat fényképen és videofilmeken lehet felismerni, mert a szemük fehéres fénnyel világít. Ezüsttel lehet megölni őket, leginkább töltény vagy kés formájában.


Vissza az elejére Go down
https://raindorhills.hungarianforum.net
Arlene Raines
Boszorkány
Boszorkány
Arlene Raines


Hozzászólások száma : 17
Csatlakozott : 2014. Jan. 25.
Kor : 33
Tartózkodási hely : Raindor Hills
Csoport : Boszorkány
Avatar : Emilia Clarke

Fajok, kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fajok, kasztok   Fajok, kasztok EmptyPént. Jún. 13, 2014 7:42 am

Animorph

Az animorfok a vérfarkasok rokonságában álló természetfeletti lények. Ugyanúgy képesek harapással saját fajtájuk tagjává változtatni embereket. Legfőképp emberi szívvel táplálkoznak. A hold állása nincs befolyással rájuk, bármikor képesek átváltozni emberi alakjukból kutyává. Ezüst fegyverrel megölhetők. Ha halálukkor állat formában vannak, visszaváltoznak. Mindannyian az Animorf Alfától származnak.

Képességek:
- Alakváltás: emberi formájukból bármikor képesek kutya alakot ölteni. Ehhez nem szükséges a telihold.
- Harapásukkal képesek másokat is animorffá változtatni.
- Szaglásuk és hallásuk jóval fejlettebb az emberekénél.

Megölés:
- A legtöbb alakváltó lényhez hasonlóan ezüstből készült fegyverrel (kés, golyó) megölhetők.
- A leviatán-adalék által fertőzött emberi vérrel megölhetők.



Szellemek

A szellem egy elhunyt személy lelke, aki valamilyen oknál fogva (pl.: egy befejezetlen ügy miatt) a Földön marad halála után - a lélek megtagadhatja a kaszását, akinek feladata, hogy a lélek tovább lépjen. Látható külsejük megegyezik a halálkori emberi alakjukkal. Nincs anyagi testük, de képesek hatással lenni az anyagi világra. Képesek átformálódni, emberi szemnek láthatatlanná válni, de a gépeket (pl. fényképező, kamera) nem tudják kijátszani. UV-lámpa segítségével kimutatható, ha a szellem megérintett valamit. Léteznek jó és rossz fajtái, attól függ, kik voltak életükben és hogyan haltak meg. Minél tovább marad egy szellem a Földön, annál inkább veszít emberi mivoltából, és válik egyre erőszakosabbá. A szellemek mozgástere korlátozott: csupán bizonyos távolságig képesek elhagyni azt a tárgyat/helyszínt, amelyhez kötődnek, kivéve, ha embereket szállnak meg: így bárhová eljuthatnak, majd a test elhagyása után visszakerülnek a kísértett helyszínre. Lehetséges megidézni őket, ám ez a szellemek viselkedésének kiszámíthatatlansága miatt kockázatos. Hirtelen trauma során történő halálkor előfordulhat, hogy a szellem nem tudja, hogy meghalt, mivel csak azt látja meg, ami akar. Ebben az esetben a továbblépés az egyetlen módja annak, hogy megnyugodjon: el kell engednie azt, ami a Földre láncolja. Mágiával lehetséges megkötni őket.

Képességek:
  - Ha akarnak, képesek láthatóvá válni élő emberek előtt, de el is tűnhetnek előlük.
  - Ha elsajátítják, képesek hatást gyakorolni az anyagi világra - mozgatni fizikai tárgyakat, élőlényeket.
  - Telekinézis: képesek a gondolataik révén tárgyakat mozgatni.
  - Képesek elektromos berendezések manipulálására.
  - Elektromos interferenciát okoznak a környezetükben, és ózonszagot hagynak hátra.
  - Képesek a teleportálásra.
  - Képesek hőcsökkentésre a környezetükben.
  - Fokozottan erősebbek, mint emberként.
  - Képesek a környezetükben lévő elemek (tűz, víz, szél, hőmérséklet) manipulálására.
  - A kopogószellemek képesek megszállni embereket, az azokban lappangó érzelmeket meglovagolva.
  - Egyesek képesek emberek cselekedeteinek befolyásolására, miután "megfertőzik" őket.
  - Képesek tárgyak megszállására is, így akár egy autót, hajót vagy próbababát a szellemi síkon irányítani, és fizikai hatást gyakorolni vele a valós tárgyakra.
  - Képesek tárgyakat elátkozottá tenni.
  - Ha nagyon dühösek, képesek fekete vagy zöld ektoplazmát hátrahagyni.
  - Egyesek képesek olvasni az emberek gondolataiban.
  - Hipnózissal képesek emberek cselekedeteinek irányítására megszállás nélkül.
  - Ha kellően dühösek, képesek emberek megszállására. Ekkor elhagyhatják a helyszínt, amihez kötődnek, bármilyen messze. Ha elhagyják a megszállt testet, visszakerülnek a helyre, ahová kötődnek. A megszállt testen fekete ektoplazma nyomot hagynak.
  - Ha elég erősek, képesek más szellemek "lecsapolására", növelve ezzel a saját erejüket.
  - Ha elég erősek, képesek egy halott lelkét azonnal szellemmé tenni, aki így nem kap választási lehetőséget, mivel nem találkozik a kaszásával.


Gyenge pontok:
  - Kősó és vas: rövid időre elűzi őket. Sóból vagy vasból készült kört nem képesek átlépni. Hatékony fegyver ellenük a vasrúd, vagy a kősóval töltött fegyvertöltény.

Megölés:
  - A földi maradvány sóval való beszórása, majd elégetése végez velük. A bosszúálló- és erőszakos szellemek elpusztításának legelterjedtebb módja.
  - Hamvasztás esetén előfordul, hogy a szellem egy tárgyhoz, vagy egykori testrészhez (pl. hajtincs, csont, köröm, művégtag, stb.) köti magát. Ezek elégetése elpusztítja a szellemet.
  - A jóindulatú szellemek továbblépnek, amennyiben megoldódik a probléma, amely miatt a Földön maradtak.
  - Egy szellem magát feláldozva végezhet egy másikkal, kettejük energiái kioltják egymást.
  - Amennyiben egy szellemet szembesítenek korábbi bűnös tettével, elpusztulhat.
  - Ha egy szellem megszentelt földre lép (templom, temető) elpusztulhat.

Haláluk után ismeretlen helyre kerülnek.

Fajtái:
- Fehér ruhás nő: Olyan nők, akikkel életükben hűtlen volt a férjük. Ennek következtében átmeneti elmezavar lett úrrá rajtuk, mely során megölték a gyerekeiket. Amint rádöbbentek, mit tettek, magukkal is végeztek, és elákozott szellemekké váltak. Haláluk helyszínén kísértenek. Ha egy hűtlen férfira bukkannak, végeznek vele, az illető pedig sosem kerül elő. Ilyen szellem volt Constance Welch.


- Kopogó szellem: Rosszindulatú szellemek, akik ártatlan emberek zaklatásában lelik örömüket. Ezt házakba való "beköltözéssel" érik el, ahol kopogó hangok, és egyéb zajok hallatásával, tárgyak mozgatásával rémítik meg a lakókat. Előfordul, hogy fájdalmat okoznak az élőknek.

- Bosszúálló szellem: Általában erőszakos halált halt emberek szellemei. Céljuk, hogy haláluk után bosszút álljanak a gyilkosukon.

- Erőszakos szellem: A legveszélyesebb és legerősebb fajta, mivel a kegyetlenség motiválja. A bosszúálló szellemekkel ellentétben, ők legtöbbször már életükben is gyilkoltak, haláluk után pedig tovább folytatták tevékenységüket.


- A halál ómene: Olyan erőszakos halált halt ember szelleme, aki gyilkosának kilétére akarja felhívni az emberek figyelmét.

- Buruburu: A szellemek azon fajtája, akik a "szellembetegséggel" ölnek. Ezek a szellemek képesek megfertőzni adott személyt ezzel a kórral. Az illetőnek 48 órája van a halálig, mialatt egyre jobban kezd félni mindentől, hallucunál, míg végül szívrohamot kap. A buruburuk általában azokat fertőzik meg, akik másokat ijesztgetnek. Ez a kór (miután egy élő ember megkapta) hagyományos úton terjed (köhögéssel, kézfogással, stb.). Az egyetlen mód a vírus megállítására a buruburu megölése. A buruburura érvényes a többi szellemre vonatkozó szabály, ám lehetséges halálra ijesztéssel megölni.

- Shojo: Egy japán alkohol-szellem, akit csak akkor látnak az emberek, ha alkoholos befolyásoltság alatt állnak. Megfelelő varázsdobozzal lehetséges irányítani őket, bárkire ráuszítva ezzel. Agresszív és gyors szellem fajta. Egy shinto pap által megszentelt szamurájkarddal megölhető.
Vissza az elejére Go down
 
Fajok, kasztok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Raindor Hills Frpg :: Általános tudnivalók :: Karakteralkotás-
Ugrás: